function remplaza_fecha(d){ var da = d.split(' '); dia = ""+da[0]+""; mes = ""+da[1].slice(0,3)+""; anio = ""+da[2]+""; document.write(dia+mes+anio); }

Μολύβι!

Μικρά αφηγήματα και ποιήματα από τον Σωκράτη Κουρτσίδη.

Ο οδοιπόρος διαβαίνει τις ψυχές των ανθρώπων προσεχτικά. Έχει στο χέρι ένα φτερό, έτοιμο να ξυπνήσει το ταξίδι για τον ερχομό του φθινοπώρου. Και εγώ κοιτάζω τις ασπίδες που προβάλλουν αυτοί οι θαμώνες ενός εγκαταλειμμένου παλιού λεωφορείου, τις κοιτάζω και σκέφτομαι τον δρόμο.

Τον δρόμο για την Άνοιξη, για το πιο μακρινό ονειρεμένο τοπίο, ακόμα και εκείνον τον δρόμο που σε βγάζει σε κάποιο έρημο σημείο, εκεί που δεν ξεχωρίζεις τον ορίζοντα, ακριβώς δίπλα σε έναν τηλεφωνικό θάλαμο, με το τηλέφωνο να κουδουνίζει στη μέση του πουθενά, εκεί που ο χρόνος παύει να υπάρχει. Το σηκώνεις και ακούς να αποκαλούν το όνομά σου.


Λένε πως σε ψάχνουν, πως σε πεθύμησαν, πως σε έχουν ανάγκη. Ξέρεις, όμως, πως δεν ήσουν τίποτα άλλο, παρά ένα γραναζάκι σ’ αυτόν τον μηχανισμό που θέλει οι άνθρωποι να δίνουν εξετάσεις για να αποδείξουν το αυτονόητο: Πως είναι άνθρωποι! Και αυτό το γρανάζι μια μέρα ανακαλύπτει πως έχει δόντια, όπως κάθε γρανάζι.

Δεν έρχομαι για να σε φάω, τα δόντια μου τώρα πια μου χρησιμεύουν για να αρθρώνω ορθά τον λόγο. Για να μιλώ, να τραγουδώ, να εκφράζω αυτό που νιώθω, πως είμαι αυτό που είμαι, ανεξαρτήτως αξιολογήσεων και εξετάσεων. Πως είμαι και εγώ κομμάτι της φύσης. Και αυτή με προίκισε με αγάπη, ικμάδα και ζωή και το θάρρος να κοιτάξω μέσα βαθιά στην ψυχή μου και να δω πως είναι ανόητο να κάθομαι τόσες ώρες σε ένα θρανίο για να πρέπει στο τέλος να γράψω ειλικρινά και έντιμα στο χαρτί:

ΔΕΝ ΕΞΕΤΑΖΟΜΑΙ! ΔΕΝ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ;



(Θεσσαλονίκη 1999)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γύρω από αυτό το Blog...

Αυτό το ιστολόγιο περιέχει προσωπικά μου κείμενα, γραμμένα με αρκετό μεράκι και φαντασία. Είναι αφιερωμένη στους φίλους και τις φίλες μου που διάβασαν τα περισσότερα και τους άρεσαν. Ακόμα περισσότερο στον πολύ καλό μου φίλο τον Άγγελο ο οποίος έφυγε τόσο άδικα από τη ζωή το 2006 και που και αυτός με τον δικό του τρόπο με παρότρυνε να γράφω. Μου λείπουν τα γέλια και τα πειράγματά μας πάρα πολύ...

Οι περισσότερες μικρές ιστορίες με την ετικέτα "Ψυχογράφημα" ανήκουν στην ομώνυμη συλλογή. Μερικές απ' αυτές είναι σε πρόχειρη μορφή και ίσως πρέπει να υποστούν περαιτέρω επεξεργασία στο μέλλον. Τουλάχιστον 6 αναμένεται να προστεθούν μέχρι το τέλος του 2014. Η σειρά αυτή εστιάζει κυρίως στα προβλήματα της σύγχρονης εποχής στις μεγαλουπόλεις, όπως είναι η αλλοτρίωση, η ανεργία, η αποξένωση των ανθρώπων, οι εικονικές σχέσεις, ο συνωστισμός, ο μικρός χώρος, η μοναξιά, ο πλασματικός τρόπος ζωής και το επιφανειακό lifestyle. Ο κύριος στόχος είναι να προβληματίσει τον αναγνώστη και να του δώσει ώθηση για κοινή δράση και συμμετοχή με τους συμπολίτες του στην επίλυση αυτών των προβλημάτων. Προσωπικά είμαι αισιόδοξος και πεπεισμένος ότι σιγά-σιγά με επιμονή και συνεχή αγώνα πολλά από αυτά τα προβλήματα θα λυθούν.

Εύχομαι να σας αρέσουν.

Σωκράτης Π. Κουρτσίδης

Γύρω από τον συγγραφέα

Γύρω από τον συγγραφέα
Σωκράτης Π. Κουρτσίδης
Όλα τα κείμενα που βρίσκονται σε αυτό το Blog

Όλες οι αναρτήσεις και τα κείμενα σε αυτό τον ιστότοπο αποτελούν πνευματική εργασία του Σωκράτη Π. Κουρτσίδη και προστατεύονται από το Νόμο {Ν.2121/1993, άρθρο 51, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα} και από νόμους που ισχύουν στο Διεθνές Δίκαιο, Αγγλικό Δίκαιο και τις Διεθνείς Συμβάσεις Βέρνης Παρισιού για τα Πνευματικά Δικαιώματα στο Διαδίκτυο για τις άλλες χώρες, επικυρωμένες από το Νόμο 100/1975 περί πνευματικής ιδιοκτησίας κι όλες τις μετέπειτα τροποποιήσεις του. Απαγορεύεται απολύτως άνευ γραπτής αδείας της δημιουργού η με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο (ηλεκτρονικό, μηχανικό ή άλλο) αντιγραφή, φωτοανατύπωση, αναπαραγωγή, εκμίσθωση, δανεισμός, μεταποίηση, μετάφραση, διασκευή, αναμετάδοση στο κοινό με οποιαδήποτε μορφή και η εν γένει εκμετάλλευση του συνόλου ή μέρος του εκάστοτε έργου των αναρτήσεων.

Για οποιαδήποτε επικοινωνία με τον συγγραφέα, το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι το 2118007270.